Powered By Blogger

En çok okunan yazılar...

"İstanbul Adalar Turu:Büyük Ada"

Havalar ısınmaya başladı artık.İstanbul'a bahar geldi ve nihayet  kuşlar ötmeye,ağaçlar çiçek açmaya başladı.Söz verdiğimiz gibi &qu...

28 Ocak 2012 Cumartesi

"Kutupların Türkiye şubesi.."

Kutuplar dedik de birazcık abarttık galiba. Belki o kadar soğuk olmayabilir ancak ayaz havası ile ünlüdür benim memleketim.Tatil oldu derken düştük yollara, bindik trenimize geldik sonunda Türkiye'nin modern yüzü, örnek kenti Eskişehir'e .


Trenden iner inmez karşılıyor sizi. Aman yarabbi bu nasıl bir ayazdır.İnsanın kulakları,burnu donuyor, uyuşuyor hissetmiyorsunuz.Bu yüzden kutuplarla bağdaştırdım biraz :) 
1 ay geciken kış gelmiş ama tam gelmiş.Her yer bembeyaz örtü.Bu kadar kar yağdığını en son çocukluğumda görmüştüm.

Bambaşka şehir burası ya çok seviyorum farklı yani... 
Bir kere Türkiye'nin ilk organize kar topu savaşı burada yapılıyor arkadaş :)
Dilek olay tam 1500 kişi sosyal medya vasıtasıyla toplanıp kar topu savaşı yapıyor :) Üstelik bir tane istenmeyen,tatsız olay çıkmadan.Her hangi bir kavga,dövüş,taciz olayı yok... Gece hemde...


İşte bu yüzden farklı bir yer burası...

İnsanlar biraz daha olgunlaşmış burada.Medeniyet olgusu biraz daha işlemiş insanların içerisine...
Neyse konuyu dağıttık galiba biraz :) Eee şimdi Eskişehir'e kar yağar'da benim yurdum insanı kardan adam yapmaz olur mu ?
Yapmışlar.Hemde nasıl ? Buyrun görelim beraberce :)

Yani bunu yapan arkadaşın ellerinden öpüyorum; saygılar sevgiler.Eee benım memleketimin insanı bu yaratıcıdır.


Adaları,porsuk boyunu donatmışlar resmen.
Favorim de budur arkadaşlar soyut bir çalışma yapmış üstadımız :)

Yalnız yeri gelmişken bir üzüntümü de paylaşmak istiyorum sizlerle.122 yıldır dur durak bilmeden Haydarpaşa-Eskişehir arası çalışan demiryolumuz     
1 Şubat'tan sonra 2 yıl süreyle kapanacakmış arkadaşlar.
Eskişehir'in sembollerinden biri olan demiryolu dileriz bizlerden daha fazla uzak kalmaz.Bu akşam sizlere burada veda ediyorum.
Yarın yine Eskişehir'in farkı yerleri ve güzellikleri ile devam edeceğiz.
Esen kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder